Nyheder

Læs de seneste nyheder fra Jespers Torvekøkken her.

Jespers Torvekøkken udvider forretningen og leverer fra d. 2. januar 2018 herlig frokost til virksomheder i og omkring Aarhus

Jespers Torvekøkken har flere år i træk opnået fantastisk vækst og leverer i dag mere end 3800 frokostkuverter til virksomheder i Hovedstadsområdet, fra det 5500 kvm store Madhus i Søborg. I 2018 fortsætter de ambitiøse vækstplaner, og fra d. 2. januar starter frokostproduktionen i Aarhus fra det nyerhvervede storkøkken på Oluf Palmes Allé.

Adm. Direktør Ronny Saul glæder sig til 2018, hvor Jespers Torvekøkken for alvor bliver leverandør af frokostordninger med det nye køkken i Aarhus.  ”Vi driver allerede kantiner i hele Danmark, og tiden er nu moden til, at vi udvider og tilbyder virksomhederne i Aarhus og omegn en herlig frokost leveret direkte til deres frokostbord.”

Jespers Torvekøkken har i mere end 25 år stået for at lave ærlig og herlig mad til sine kunder baseret på en stram madfilosofi om mad af friske råvarer og høj kvalitet.

”Vi har testet frokostordningen i en periode og kører lige nu 200 kuverter i Aarhus. Vi glæder os rigtig meget til at se vores frokostforretning vokse. Vi forventer, at vi kan gøre 500 frokostspisende kunder glade i løbet af 2018” siger Ronny Saul.

Jespers Torvekøkken er et bæredygtigt madhus og har implementeret flere processer, som mindsker madspild både i produktionen og hos kunderne. Principperne indføres også i Aarhus, så kunderne bidrager til en bæredygtig fremtid.

For mere information, kontakt Ronny Saul på tlf. 2170867

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Søborg den 8. august 2017

Jespers Torvekøkken sætter turbo på væksten og flytter i kæmpe Madhus i Søborg 

Trods den massive konkurrence på markedet lavede cateringvirksomheden igen omsætningsrekord og flytter ind i nyt kæmpe madhus i Pfizers gamle bygninger på Vandtårnsvej. Her bliver det muligt at øge antallet af frokostkøkkener og tage kampen op mod de andre store spillere på det danske cateringmarked.

Håndværkere har i flere måneder holdt til på Vandtårnsvej 75 for at omdanne den tidligere pille fabrik til et topmoderne hus med storkøkkener af højeste standard. Køkkener som dagligt producerer 3500 frokostkuverter i et bæredygtigt miljø, hvor fokus er på høj fødevaresikkerhed, mindre madspild og ren energi.

”Som ny borgmester glæder jeg mig over, at vi med Jespers Torvekøkken får et af Danmarks største køkkener i Gladsaxe med mange arbejdspladser. Jespers Torvekøkken er en usædvanlig ambitiøs og visionær virksomhed, som ikke bare er drevet af vækst på den økonomiske bundlinje, men i den grad også tænker socialt og bæredygtigt. Det kan vi lide i Gladsaxe”, siger Trine Græse (A), nytiltrådt borgmester i Gladsaxe Kommune.

Vækst med ekspresfart

Jespers Torvekøkken fortsætter deres vækstrejse med base i Gladsaxe, hvor planen er, at madhuset udvides med 20 medarbejdere årligt og antallet af kuverter og frokostkøkkener øges. Det går stærkt i virksomheden, som nu kører på fuldt blus i det nye madhus. ”Jeg ved, at Jespers Torvekøkken fik stor hjælp af kommunen, da de nye lokaler skulle overtages og ombygges med meget kort frist, og det glæder mig, at vi på den måde yder en god service for virksomheden. Det er en vigtig del af vores erhvervspolitik”, siger Trine Græse. Det nye madhus danner en optimal ramme for den vækst Jespers Torvekøkken oplever, som ifølge administrerende direktør Ronny Saul især skal hentes ved at kunderne nu kan få frokostordning med mange forskellige køkkener og stor variation.

For yderligere oplysninger kontakt venligst
Adm. Direktør Ronny Saul på tlf. 2170 8674

______________________________________________________________________________________________________

Juli 2017

Ny kantine hos STAR

Den 1. juli startede vi endnu en kantine op under Jespers Torvekøkken, denne gang hos STAR (Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering). 225 mennesker får dagligt glæde af kantinen og den tilhørende mødeforplejning. Vi er glade for, at vi samtidig kan byde tre dygtige medarbejdere velkommen i Jespers Torvekøkken. 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Søborg den 29 juni 2017

Ny software mindsker madspild fra frokostbuffeten

Cateringvirksomheden Jespers Torvekøkken har igennem de sidste to udviklet på et system til at styre størrelserne på kundernes frokostbuffeter for at undgå madspild. Nu er systemet gået ”live” og de første erfaringer er gode. De fleste virksomheder oplever dagligt, at ganske meget mad bliver smidt ud, efter medarbejderne har forladt frokostbuffeten. Årsagen er åbenlyst, at det er svært at for frokostleverandørerne at tilpasse mængderne. Et nyt, selvudviklet ressourcestyringsværktøj sætter imidlertid nu cateringvirksomheden Jespers Torvekøkken i stand til at justere alt lige fra mængderne af grøntsager, pålæg, varme retter til toppings. Resultatet er et markant mindre spild af ellers helt friske og lækre fødevarer.

Sænker madspild med mindst 30%

”Vi kalder lige nu systemet SSF for ”stop spild af frokost”. Vi har udviklet det som et led i vores strategi om at gøre vores virksomhed så bæredygtig og miljøansvarlig som muligt. Vores branche skal også tage ansvar for ikke at spilde en masse herlige fødevarer”, siger adm. direktør i Jespers Torvekøkken, Ronny Saul. Direktøren vurderer, at det nye system vil sænke madspildet fra kundernes frokostbuffeter med 30%, og når systemet er blevet ordentligt indkørt, kan besparelsen sagtens blive endnu større.

Direkte til kokken

Systemet virker ved, at frokostkunderne indrapporterer, hvad der oftest smides ud, hvad der er for lidt af, hvad medarbejderne bryder sig mindre om etc. Informationerne samles ind real time og går direkte til kokkene på de forskellige frokostordninger hos Jesper Torvekøkken, som ved et tryk på en knap kan justere mængden i forhold til de enkelte kunder. Jo flere data systemet indsamler om de enkelte kunders frokostvaner, jo nemmere bliver planlægningen. Så systemet sparer også tid i selve produktionen af de mange frokostordninger. ”Vi regner altså med både en miljømæssig og en økonomisk fordel med vores
nye system”, siger Ronny Saul, der ikke har tænkt sig at blive professionel udvikler af software. ”Nej, vi udviklede systemet, fordi behovet var tydeligt hos os og kunderne. Nu koncentrerer vi os om at lave herlig mad”, siger Ronny Saul.

For yderligere informationer kontakt venligst:
Adm. direktør i Jespers Torvekøkken, Ronny Saul, på mobil 2170 8674 eller
mail rs@torvekoekken.dk

Accepter cookies fra torvekoekken.dk

Denne hjemmeside bruger cookies til at forbedre din oplevelse, når du besøger os.
Du kan altid slette dem igen.