Fra i går mandag 4. september er mulighederne blevet flere, og Jespers Torvekøkken kan nu servicere virksomheder i området med frokost leveret til døren.
”Partnerskabet med KIF og Sydbank Arena er blevet startskuddet for vores tilstedeværelse i trekantområdet. En region, som strategisk har været på vores radar længe og hvor vi mener at vi kan gøre en forskel som professionelle leverandører af frokostordninger, catering, kantinedrift og venue-forpagter. Vores vision om at danne langsigtede partnerskaber med udgangspunkt i Premium løsninger og ambitioner om at gå forrest på bæredygtighed har båret frugt, og vi er taknemmelige for den meget flotte modtagelse vi har fået i og omkring Kolding.” siger CCO Kristina Steenfeldt Madsen.
Medvind fra start
Planen har hele tiden været, at Jespers Torvekøkken ville udbygge engagementet med KIF Kolding og Sydbank Arena til også at omfatte frokostaftaler med lokalområdets erhvervsliv.
”Vores setup med KIF Kolding og Sydbank Arena er jo ret unikt, og har selvfølgelig været med til at give os godt med medvind i etableringen af kontakt til potentielle frokostkunder, hvilket vi gerne vil benytte lejligheden til at takke KIF og Sydbank Arena for. At vi har et potent Madhus, indeholdende et storkøkken med alle nødvendige faciliteter, samtidig med at vi også tager os af den daglige bespisning og Venue-delen i Sydbank Arena, er noget vi er ret glade for. I forhold til Venue-arrangementer er vi allerede godt i gang med en masse spændende ting. Det næste store arrangement, som vi faciliterer, ligger allerede her i september, hvor Business Kolding afholder et kæmpe netværksarrangement med 1500 deltagere,” fortsætter Allan Olesen.
Fremtiden er lys
Jespers Torvekøkken har med mere end 30 års erfaringer og Madhuse i både Søborg ved København, Søften ved Aarhus samt selskabsafdelingens køkken i Brøndby noget nær perfekte forudsætninger for at komme til at mætte en masse frokostsultne kunder også i denne for virksomheden relativt nye region.
”Vi har god grund til at være rigtig optimistiske i forhold til at komme til at spille en rolle i området, når både offentlige og private kunder i tiden der kommer, skal vælge deres frokostleverandør. Allerede fra første dag har vi sendt 200 frokostkuverter ud af huset. Vi tror fuldt og fast på vores ansvarlige og grønne stil, og jeg er sikker på at vi ved årsskiftet har fordoblet antallet af de 200 kuverter, som vi med stolthed sendte afsted til vores nyeste kunder mandag formiddag,” slutter Torvekøkkenets Salgschef.