For Gæsten
Vores partnerskaber med vores kunder skal være langvarige, succesfulde og udviklingsorienterede
Hos Jespers Torvekøkken er gæsten og kunden aldrig bare en dråbe i havet. At lytte, inddrage, samarbejde og etablere partnerskaber er for os en naturlig del af vores forretning. Vi skal bidrage til klodens velbefindende, i et tæt samarbejde med vores gæster og kunder, både i dag og i morgen.
Vi møder kunderne, hvor kunden er. Men skubber venligt på med initiativer, som skaber positive aftryk på samfund og miljø. Vi understøtter kundernes egne mål og bidrager til kundernes arbejde og udvikling med bæredygtighed. I Jespers Torvekøkken forstår vi vigtigheden af, at aktiviteter skal bidrage til både jeres og vores ambitioner.
I Jespers Torvekøkken har vi sat følgende mål for det tætte partnerskab med vores kunder
-
Vi vil sikre tilfredse kunder gennem premium-løsninger med høj madkvalitet og værtskab.
-
Vi vil inddrage vores kunder i udviklingen af produkter og services.
-
Vi vil motivere og inspirere vores kunder til selv at tage ansvarlige skridt i den rigtige retning. Både i samarbejdet med os og med andre.
-
Vi vil bidrage til innovation og forskning gennem projekter og åbne vores forretning for kunder og samarbejdspartnere.
CASE
FOODRUS: Udvikling af cirkulære strategier for madspild og madaffald
Fra 2020 til 2024 skal vi sammen med 30 europæiske partnere fra 11 Europæiske lande udvikle strategier for reduktion af madspild og madaffald. Gennem social og teknologisk innovation vil gennem living labs i flere lande undersøge vores gæsters villighed til at spise anderledes i kantinerne i bæredygtighedens tegn.
Den danske del af projektet tager udgangspunkt i Jespers Torvekøkkens værdikæde, hvor vi sammen med producenter, leverandører - heriblandt vores hovedleverandør Hørkram- og kunder, vil undersøge hvordan vi gennem social og teknologisk innovation kan skabe cirkulære strategier sammen, og ad den vej hjælpe hinanden med at reducere madaffald og madspild. Aarhus Universitet er sammen med Jespers Torvekøkken projektleder på den danske pilot og skal desuden udvikle bæredygtige forretningsmodeller med udgangspunkt i projekterne, som kan bidrage til europæiske lovændringer og udvikling på området.
I FoodRuS skal vi blandt andet opnå følgende mål:
- 50 % reduktion af madspild og madaffald
- 65 % mindre CO2e-udledning
- 65 % reduktion af vandforbrug
- 90 % af de involverede aktører i værdikæden, skal dokumentere en madspildsreduktion
- 50 % af deltagerne har, efter projektets afslutning, ændret deres adfærd i en mere bæredygtig retning
- 70 % af affaldet produceret i værdikæden skal sorteres
Læs mere om hele projektet og piloterne i alle de europæiske deltagende lande på FOODRUS' hjemmeside.
CASE
Årlige kokkeskoler skaber relationer og nærvær
Den årlige kokkeskole styrker relationerne til vores kunder, og giver samtidig kunderne et unikt indblik i, hvordan vi arbejder med og tilbereder vores mad. Derudover skaber arrangementet internt samarbejde på tværs af forskellige afdelinger i virksomheden, hvilket højner den sociale kapital og øger det fællesskab, som kendetegner Jespers Torvekøkkens organisation.
I LinkedIn-artiklen kan du læse hvad "Happymanager" og Salgschef, Michael Madsen, synes om Kokkeskolen, som senest blev afholdt i juni 2023.
Læs mere om
For Mennesket - For Klimaet - For Samfundet