Ofte stillede spøgsmål

Her kan du finde svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål. Du er selvfølgelig også altid velkommen til at ringe på 70 22 82 12 eller skrive til torvekoekken@torvekoekken.dk.

Om selskab

Hvor leverer Jespers Torvekøkken mad?
Vi leverer selskabsmad til hele landet. Størstedelen af vores bestillinger kommer fra kunder i Storkøbenhavn og på Sjælland, men du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker levering andre steder. 

Hvor lang tid i forvejen skal jeg bestille maden? 
Hos os kan du bestille indtil 7 dage før arrangementet. Kontakt os gerne hvis du har behov for at bestille med kortere varsel. 

Kan jeg ændre i antallet af kuverter, jeg har bestilt? 
Ja, du kan ændre antallet indtil 7 dage før levering. 

Hvad er minimum af kuverter, jeg kan bestille? 
Det er lidt forskelligt alt efter, hvad du bestiller, men oftest er vores minimum på 20 kuverter.

Hvad gør jeg, hvis jeg får gæster der har særlige ønsker, allergier eller religiøse overbevisninger?
Du skal blot oplyse os om de behov du måtte have, så tager vi hensyn til det.

Hvad koster det at få leveret? 
Det koster 312,50 kr. inkl. moms at få leveret maden i Storkøbenhavn og det samme at få afhentet det tomme service efterfølgende. Du har også mulighed for selv at hente og bringe din mad eller at få den bragt og selv levere fade og kasser tilbage. Skal du have leveret mad udenfor Storkøbenhavn, så ring og aftal en pris.

Hvor meget skal jeg selv gøre ved et arrangement eller en fest? 
Når du bestiller buffeter kommer maden klar til at stille frem. Hvis du vælger vores menuer anbefaler vi at du bestiller en kok, der kommer med og anretter maden for dig. Vores selskabskokke har forberedt menuerne ud fra nogle tanker om hvordan det skal se ud ved servering. Vi vil naturligvis gerne give jer den bedste oplevelse af vores mad, og det kan vores kokke sikre, når de anretter og serverer maden. 

Kan jeg bestille tjenere eller køkkenhjælp til sit arrangement? 
Ja, kontakt os gerne, så hjælper vi dig. 

Hvordan bliver maden anrettet? 
Det afhænger af, hvad du bestiller. Bestiller du buffet, kommer maden varm og anrettet på fade. Bestiller du en menu, skal du i større grad selv opvarme og anrette alt efter hvad menuen består af. Derfor anbefaler vi også ofte, at du bestiller en kok til at stå for anretningen.

Hvad gør jeg med kasser og fade efter arrangementet?
Venligst rengør alle fade og service, så de er fri for madrester. Placer dem i de kasser det er leveret i og vent på afhentning (hvis du har bestilt det med) eller aflever det hos os. 

Kan jeg lave om i menuerne? 
Vi er rimelig fleksible, så ring til os, hvis du har særlige ønsker.

Hvordan betaler jeg? 
Du kan enten betale direkte online her på hjemmesiden med betalingskort eller lave en bestilling og så kontakter vi dig.

Hvad sker der, hvis jeg aflyser mit arrangement? 
Hvis du aflyser mere end 7 dage før dit arrangement, får du refunderet det fulde beløb. Aflyser du 3 dage før, skal du betale 50 % af beløbet, da vi på dette tidspunkt har købt råvarer til din bestilling. Aflyser du 2 dage før skal du betale 100% af beløbet. 


Om frokostordning

Hvor mange skal vi minimum være i en frokostordning? 
I skal minimum være 8 personer i vores frokostordninger. Hvis I er mindre end det, kontakt os.

Kan vi afmelde frokostordning for en periode? 
I kan godt afmelde jeres frokostordning i ferier eller hvis I vil prøve noget nyt. Dette skal ske med minimum en måneds varsel. Det er dog muligt med en dags varsel at af- og tilmelde enkelte kuverter, hvis der er ferie eller gæster i huset.

Kan vi skifte mellem de forskellige køkkener? 
I er velkomne til at rotere mellem vores køkkener, så I får smagt noget forskelligt. Kontakt os med jeres ønsker, så sørger vi for at I skifter mellem de køkkener I ønsker. 

Er det muligt at få tilpasset vores mængder af mad? 
Vi sætter en stor ære i, at alle skal være mætte efter frokosten, men at I samtidig ikke skal smide mad ud hver dag. Derfor vil vi gerne høre fra jer, hvis I får for meget eller lidt af noget, så justerer vi mængderne

Kan vi bestille mad til andet end frokost? 
Ja, vi har et stort udvalg af receptionsmad og mødeforplejning. Vælg mellem vores frokosttallerkener, smørrebrød, sandwich eller andet. Der er desuden mulighed for at supplere med frugtfade, grøntsagssnacks og kage.

Hvor længe i forvejen skal vi afgive vores bestillinger?
Hvis I har ændringer i kuvertantal, skal bestille mad til møder, smørrebrød eller andet, skal det ske senest kl. 10 dagen i forvejen. Vi sætter selvfølgelig stor pris på, hvis det sker endnu tidligere.

Hvad gør vi, hvis der er personer med særlige ønsker, allergier eller religiøse overbevisninger mellem ens gæster? 
I skal blot oplyse os om jeres ønsker, så gør vi det til en del af jeres frokostordning. 

 

Skal du holde fest?

Se vores herlige udvalg af fest buffetter og menuer

Se udvalget her
QandQinfoBoxImage

Mad med passion

Hvad betyder det egentlig?

Du kan læse mere om vores tilgang til råvarer, miljø og madfilosofi

her

Vi er klar til at hjælpe

Har du brug for hjælp til dit næste selskab, så kan du altid ringe på:

33 22 11 00

Telefonen er åben mellem 8 - 16 alle hverdage.

Accepter cookies fra torvekoekken.dk

Denne hjemmeside bruger cookies til at forbedre din oplevelse, når du besøger os.
Du kan altid slette dem igen.