Daglig drift og rapportering

En god kantine sikres ved succesfuld drift. At vi alle er enige om hvordan vi mest effektivt driver kantinen løbende. 

Daglig drift

Den daglige drift i de enkelte køkkener varetages af Jespers Torvekøkkens køkkenchef, samt det øvrige køkkenpersonale, i et nært samarbejde med Jespers Torvekøkkens kundechefer og den øvrige organisation hos Jespers Torvekøkken.

Månedsrapportering

For løbende at skabe overblik over kantinedriftens økonomi, udarbejdes der hver måned en økonomirapport, der viser de aktuelle tal omkring omsætning, råvareomkostninger, personaleomkostninger og øvrige omkostninger i forhold til det budgetterede.

Den månedlige økonomirapport sikrer, at der ikke opstår ubehagelige overraskelser, samtidig med at der løbende kan laves justeringer, såfremt forudsætningerne ændrer sig. Skulle der opstå betydelige afvigelser fra det udarbejdede budget, udfærdiges der en afvigelsesrapport og en handlingsplan iværksættes.

Faglig vurdering 

Kundechefen aflægger besøg i kantinen minimum én gang ugentlig, hvor der bliver der blive foretaget en visuel vurdering og en dialog med kantinepersonalet af følgende punkter:

  • Madens præsentation og smag
  • Orden, ryddelighed og Rengøring
  • Personalets fremtræden, herunder beklædning og hygiejne

Kvalitetsvurdering bliver foretaget mindst en gang pr. måned af kundechefen ved hver vurdering kontrolleres skematisk følgende:

  • Råvare og produkter
  • Færdigvarer - herunder også vægtkontrol
  • Personale fremtræden, hygiejne og beklædning
  • Service og det aftalte i almindelighed

Vurderingen foretages efter vores kvalitetsbedømmelsesskemaer og egenkontrol.

Accepter cookies fra torvekoekken.dk

Denne hjemmeside bruger cookies til at forbedre din oplevelse, når du besøger os.
Du kan altid slette dem igen.