Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon: 70 22 82 12

Kontaktoplysninger
Buffeter
/54-frokostordning
Nyhedsbrev
Betal med betalingskort Betal med betalingskort Betal med betalingskort Betal med betalingskort Betal med betalingskort Betal med betalingskort

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål. Du kan gå direkte til spørgsmål og svar om Frokostordningen her, eller bare læse videre for at læse svarene til ofte stillede spørgsmål i forbindelse med catering. Du er selvfølgelig altid velkommen til at ringe på 7022 8212 og få dine svar.

OM SELSKABSMAD                  

Hvor leverer Jespers Torvekøkken mad? Vi leverer mad ud i hele landet. Men langt de fleste af vores bestillinger er til Storkøbenhavn og Sjælland.

Hvor lang tid i forvejen skal man bestille maden? Det er altid en god idé at bestille sin mad i god tid, men hos os kan man bestille indtil 7 dage for arrangementet. Det er selvfølgelig altid en mulighed, at ringe og spørge, om det kan lade sig gøre at få mad med kortere varsel.

Kan man ændre i antallet af kuverter, man har bestilt? Det kan man sagtens indtil en uge før, man skal bruge maden.

Hvad er minimum af kuverter, man kan bestille? Det er lidt forskelligt alt efter, hvad man bestiller, men ved menuer og buffeter vil det oftest være min. 20 kuverter.

Hvad gør man, hvis der er personer med særlige ønsker, allergier eller religiøse overbevisninger mellem ens gæster? Vi er meget fleksible og har stor erfaring med allergivenlige menuer , så ring til os, hvis der skal laves særlige kuverter, så finder vi ud af det.

Hvad koster det at få leveret? Det koster 312,50 kr. inkl. moms at få leveret maden i Storkøbehavn og det samme, at få afhentet tomme fade osv. Det er også muligt selv at hente og bringe sin mad eller at få den bragt og selv levere fade og kasser tilbage. Skal du have leveret mad udenfor Storkøbenhavn, så ring og aftal en pris.

Hvor meget skal man selv gøre ved et arrangement eller en fest? Det er meget forskelligt alt efter, hvad du selv ønsker hos os. Vi kan sørge for alt til din fest lige fra borde til blomsteropsatser. Ring til os hvis du har spørgsmål.

Kan man bestille tjenere eller køkkenhjælp til sit arrangement? Det kan man sagtens hos os. Vi har også kokke til rådighed, som kan anrette og servere maden helt perfekt.

Hvordan bliver maden anrettet? Det afhænger af, hvad du bestiller. Bestiller du buffet, kommer maden varm og anrettet på fade. Bestiller du en menu, skal du i større grad selv opvarme og anrette alt efter hvad menuen består af. Derfor anbefaler vi også ofte, at man køber køkkenpersonale med til menuerne.

Kan man lave om i menuerne? Vi er rimelig fleksible, så ring til os, hvis du har særlige ønsker.

Hvordan betaler man? Du kan enten betale direkte online her på hjemmesiden med betalingskort eller lave en bestilling og så kontakter vi dig.

Hvad sker der, hvis jeg aflyser mit arrangement? Hvis du aflyser mere end 2 dage før dit arrangement, får du refunderet det fulde beløb. Aflyser du 2 dage før, skal du betale 50 % af beløbet. Aflyser du dagen før, skal du betale 70 % af beløbet. Aflyser du samme dag, skal du betale 100% af beløbet.


OM FROKOSTORDNING

Hvor mange skal man minimum være i en frokostordning? Man skal minimum være 8 personer i vores frokostordninger.

Kan man afmelde frokostordning for en periode? Man kan sagtens afmelde frokostordning i ferier eller hvis man blot vil prøve noget nyt. Dette skal ske med minimum en måneds varsel. Det er dog muligt med en dags varsel at af og tilmelde enkelte kuverter, hvis der er ferie eller gæster i huset.

Kan man skifte mellem de forskellige menuer? Det er helt sikkert muligt at skifte mellem vores tilbud fra måned til måned, så man kan få endnu mere variation i sin frokost.

Er det muligt at få tilpasset sine mængder af mad? Vi sætter en stor ære i, at alle skal være mætte efter frokosten, men at man samtidig ikke skal smide mad ud hver dag. Derfor er vi meget fleksible med mængderne.

Kan man bestille mad til andet end frokost? Ja, vi har et stort udvalg af receptionsmad og ”Mad til møder” som kan være en frokostplatte, smørrebrød, sandwich eller andet. Der er desuden mulighed for at supplere med frugtfade, grøntsagssnacks og kage.

Hvor længe i forvejen skal man bestille sin mad? Hvis man har ændringer i kuvertantal, skal bestille mad til møder, smørrebrød eller andet, skal det ske senest kl. 10 dagen i forvejen. Vi sætter selvfølgelig stor pris på, hvis det sker endnu tidligere.

Hvad gør man, hvis der er personer med særlige ønsker, allergier eller religiøse overbevisninger mellem ens gæster? Vi er meget fleksible og har stor erfaring med allergivenlige menuer, så ring til os, hvis der skal laves særlige kuverter, så finder vi ud af det.